Cyklotrasy v okollí Šumiaca
Muránska planina I (Šumiac - Poludnica a späť)
Zjazd zo studne Chov koní na Muránskej planine Oddych na Poludnici Veľká lúka
Po ceste zbehneme dole do Červenej skaly a prejdeme cez kameňolom. Za ním odbočíme doprava po zelenej značke. Po asfaltovej ceste prejdeme až za prvú poľovnícku chatu. Potom pokračujeme po značke lesnou cestou k ďalšej poľovníckej chate, kde doplníme zásoby vody. Po lúkach sa po ceste dostaneme po zelenej na Šindliarku. Zo Šindliarky sa spustíme kúsok dole po zelenej značke a asi po 3 km sa pripojíme na asfaltovú cestu vedúcu z Veľkej Lúky, ktorá nás privedie až na ku Ľadovej jame na Muráni. Zo Studne (prameň vody), ktorá je od jamy vzdialená asi 500 m, nasleduje veľmi pohodový zjazd na Maretkinú po červenej značke. Tu si odskočíme na vyhliadku na Poludnicu. Po červenej sa spustíme ďalej na Veľkú lúku. Z Veľkej lúky sa po modrej značke spustíme na sedlo Javorinka. Z tadiaľto sa po hlavnej ceste spustíme do Červenej skaly a vyšliapeme do Šumiaca.